آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

*لاریجانی از حضور صددرصدی نمایندگان در صحن و رای گیری برای وزرای پیشنهادی تقدیر کرد و گفت: حضور همه نمایندگان که نزدیک به 284 نفر می شوند استثنایی است.



وی همچنین گفت: در این مدت 4 روز که بررسی هیات وزیران را صبح و بعدازظهر در دستور کار داشتیم 119 نفر از نمایندگان موافق و مخالف صحبت کردند، البته همه نمایندگان راغب برای بیان اظهارات موافق و مخالف بودند ولی چون طبق آیین نامه برای هر وزیر دو موافق و مخالف به قید قرعه انتخاب کنیم امکان پذیر نبود که در خدمت همه دوستان باشیم.

*بنا به گفته رییس مجلس برای یکی از وزرا 70 موافق ثبت نام کرده بودند که به دلیل محدودیت آیین نامه ای تنها امکان صحبت دو موافق بود.

*رییس مجلس از نمایندگان خانم مجلس نیز عذرخواهی کرد و گفت: هیچکدام خانم ها نتوانستند صحبت کنند از آنها عذرخواهی می‌کنیم، چون تعدادشان هم کم است در قرعه کشی‌ها هم شانس پایین‌تری داشتند.

*صف طولانی رای گیری با مزاح یکی از نمایندگان روبرو شد که گفت، صف تکی نداریم و منادی سپیدان عضو هیات رییسه در پاسخ به گفت: صف یه دونه ای نداریم.

*رییس مجلس که از نمایندگان می خواست قبل از رسیدن به صندوق آرا اسامی وزرای مورد نظرشان را در برگه رای گیری درج کرده باشند با خنده به نمایندگان گفت از این بالا هواتونو دارم.

*رییس مجلس در مزاحی دیگر با نمایندگان گفت: عذرخواهی می کنیم در صف ایستادید! چون استقبال برای رای دادن زیاد بود زمان را تمدید می کنیم.

* رییس مجلس خطاب به نمایندگان گفت: تجربه خوبی بود که تلفن ها قطع بود، خیلی منظم رای گیری شد.

*لاریجانی خطاب به بزرگواری نماینده کهکیلویه و بویراحمد: آقای بزرگواری ژست عجیبی برای عکس گرفتن گرفته بودید، بعد از آن نطق کذایی این ژست هم خیلی تماشایی است.

  • ۹۲/۰۵/۲۶
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۲)

سلام بیدار بیقرار گرامی
رسیدن بخیر
مدتها بود از مطالب ارزشمندتون بی بهره بودیم
انشالا که مثل قبل مطالب مفیدتون رو بخونیم و استفاده کنیم.
درمورد وبلاگ حقیر هم اگه لطف بفرمائید و وقت بگذارید مطالبی رو که در نبود شما نوشتم بخونید و نظراتتون رو بیان کنید ازتون ممنون میشم. اکثر مطالب رو دوستان لطف کردن توضیحاتی رو راجع بهشون دادن فقط مونده نظرات تکمیل کننده شما که انشالا استفاده کینم.
حضور مجددتون باعث خوشحالیه ماست
موفق باشید انشالله
پاسخ:
سلام
آقای صداقت
ممنون لطف دارید
نظرات وبلاگ شما انقدر زیاد است که سرما گیج میرود .........!!!
در حد توان درخدمت هستیم
پایدار باشید یاعلی

سلام

اگر این مطالب رو گذاشتید که تنها بخونیمش!! تشکر.

اما اگر منظور و نتیجه گیری خاصی داشتید؟ اصلا متوجه نمیشم . . .

یاعلی . . .

پاسخ:
سلام
درجواب شما دونکته میگم :

1. بدانید وآگاه باشید که 50 درصد شوخی ها جدی است

2.  درخانه اگر کس است یک حرف بس است

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی