آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

وقتی شهردار از "تبلت" کمک می گیرد!

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۹ ب.ظ

استفاده از "تبلت" توسط قالی‌باف در جریان مناظره این شبهه را ایجاد کرده است که گویی شهردار تهران روز گذشته به تنهایی در جلسه مناظره شرکت نداشته بلکه تیم مشورتی وی از طریق اینترنت ارتباط مستقیمی با وی داشته وبا توجه به شرایط به وی مشورت ها و اطلاعات لازم برای ارائه در جلسه را می رساندند!
"صراط" - هنوز دقایقی از ابتدای مناظره نامزدها نگذشته بود که تمرکز دوربین بر دستان محمد باقر قالی‌باف که در حال چرخش بر صفحه تبلتش بود توجه بینندگان رابه خود جلب کرد، این اتفاق اما در هنگام پاسخ این نامزد به پرسش هایی که از وی می شد و یا در موقعی که می خواست درباره سخنان دیگر نامزدها اظهار نظر کند بیشتر جلب توجه می کرد.



به گزارش پرسش نیوز؛ فارغ از قضاوت در این باره به نظر می رسد بهتر آن است که آقای قالی‌باف صریحا اعلام موضع کند تا این شبهه پیش نیاید که تسلط کمتر وی بر روی مباحثی که در بخش دوم مناظره روز گذشته مطرح شد معلول قطع ارتباط وی با مشاورانش از طریق"تبلت"ی بوده که در بخش اول همراه داشته است.
  • ۹۲/۰۳/۱۲
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی